Wij Verzekeren

Klacht melden

Wij Verzekeren gaat voor kwaliteit en tevreden klanten. Door het bieden van een uitstekende service en dienstverlening willen wij dit realiseren.

Kwaliteit

Toch kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop een van onze medewerkers u of uw aanvraag dan wel schadeclaim behandelt. Het is verstandig dit zo spoedig mogelijk met de medewerker in kwestie te bespreken, zodat u samen kunt bekijken of uw bezwaren weggenomen kunnen worden. Is uw onvrede daarmee nog niet weggenomen, dan kunt u een klacht indienen. Wij zullen uw klacht vervolgens zo spoedig mogelijk afhandelen.

KiFiD – het financiële klachteninstituut

Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD), een initiatief van brancheorganisaties in de financiële dienstverlening, waar ook Wij Verzekeren bij is aangesloten. KiFiD staat voor onpartijdige hulp bij financiële geschillen. Graag verwijzen wij u naar onze interne klachtprocedure die conform de richtlijnen van het KiFiD is opgesteld. U kunt er dus van op aan dat wij uw klacht serieus nemen.

Een klacht indienen

Heeft u een klacht, dan kunt u deze melden via het onderstaande formulier, of mailen naar
info@wij-verzekeren.nl.

 

Altijd goed advies...

  • Open ma t/m vrij 8:30 - 17:00
  • Advies via chat en telefoon
  • Direct afsluiten via onze website
  • Persoonlijk advies op ons kantoor

Bezoek

Stationsweg 3E
9726 AC Groningen

Postbus 8211
9702 KE Groningen

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.